2 nov. 2021 à 0h08 Informatique & Télécoms Casablanca 93 vues
Détails de l'annonce
Poste :
#IS/ #IT_support #morocco
· Accountabilities
· Responsible for day to day operations, providing Telephone and Desk-side support, scheduling technical support on the company’s IT infrastructure and computers etc.
· Support connectivity & LAN environment.
· Provide First line support on issues related to Operating system, connectivity, MS Office including MS Outlook and other applications.
· Assist the local IS/IT Manager in achieving local goals & objectives.
· Load operating system image on PCs in accordance with company policy.
· Manage backups, printers, scanners and access control.
· PBX installation, management and problem solving.
· Provide basic computer training on using computers and applications.
· Implement IS security as per companies policies.
GENERAL EDUCATION & EXPERIENCE :
- University Degree in Information Systems
- Minimum two years first line help desk support experience on windows based PCs and
basic MS office applications.
- Excellent communication skills in French & English
Description de la société
Pour nos salariés intérimaires, nous proposons une expérience unique, notamment avec la déclaration de 100% des heures travaillées, la mise en place d’une mutuelle pour tous et un accompagnement personnalisé pour les démarches administratives (bancarisation, CNSS…).
Pour nos candidats, nous offrons, conformément aux standards mondiaux de Manpower Group, un processus de sélection, d’évaluation et d’accompagnement à la réussite dans leur nouvelle mission.