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21 sept. 2021 à 17h19   Autre   Rabat   92 vues
Détails de l'annonce
Poste proposé : Manager call center franco anglophone - Rabat

We are recruiting for a Manager call center franco anglophone - Rabat

Mission : 

  • Lead, coach, motivate and manage a team to deliver outstanding Customer Service
  • The Team Manager is responsible for the performance management of the team and the individuals within it Tasks and Responsibilities:
  • Reports directly to the Operations Manager
  • Manage the resourcing and workflow of the team and to meet contracted Customer Service/Satisfaction targets.
  • To liaise with HR function in planning, recruiting and training staff in order to provide the level of recourse and skills required.
Profil recherché pour le poste : Manager call center franco anglophone - Rabat
  • English fluency
  • Excellent Individual/interpersonal management skills
  • Experience in a call center is required.
Critères de l'annonce pour le poste : Manager call center franco anglophone - Rabat
Métier :
Informatique, nouvelles technologies
Management, direction générale
Secteur d´activité :
Centres d´appel, hotline, call center
Type de contrat :
CDI
Région :
Rabat
Ville : Rabat
Niveau d'expérience :
Expérience entre 5 ans et 10 ans
Niveau d'études :
Bac+2
Langues exigées :
anglaiscourant
françaiscourant
Nombre de poste(s) : 1
Description de la société
REKRUT'ACADEMY est un cabinet de recrutement spécialisé dans les métiers tertiaires, en l'occurrence les métiers de relations clientèles.