21 sept. 2021 à 17h19 Autre Rabat 92 vues
Détails de l'annonce
Poste proposé : Manager call center franco anglophone - Rabat
We are recruiting for a Manager call center franco anglophone - Rabat
Mission :
- Lead, coach, motivate and manage a team to deliver outstanding Customer Service
- The Team Manager is responsible for the performance management of the team and the individuals within it Tasks and Responsibilities:
- Reports directly to the Operations Manager
- Manage the resourcing and workflow of the team and to meet contracted Customer Service/Satisfaction targets.
- To liaise with HR function in planning, recruiting and training staff in order to provide the level of recourse and skills required.
Profil recherché pour le poste : Manager call center franco anglophone - Rabat
- English fluency
- Excellent Individual/interpersonal management skills
- Experience in a call center is required.
Critères de l'annonce pour le poste : Manager call center franco anglophone - Rabat
| Métier : |
Informatique, nouvelles technologies Management, direction générale |
| Secteur d´activité : |
Centres d´appel, hotline, call center |
| Type de contrat : |
CDI |
| Région : |
Rabat |
| Ville : | Rabat |
| Niveau d'expérience : | Expérience entre 5 ans et 10 ans |
| Niveau d'études : | Bac+2 |
| Langues exigées : |
anglais›courant français›courant |
| Nombre de poste(s) : | 1 |
Description de la société
REKRUT'ACADEMY est un cabinet de recrutement spécialisé dans les métiers tertiaires, en l'occurrence les métiers de relations clientèles.